Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~olcka | użytkownik

imię i nazwiskoOla adresKatowice zarejestrowany15.06.2009 @15:44:42 ostatnio na stronie31.01.2014 @22:23:55



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty136 komentarze1236 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D5000

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~izaklimek    04.08.2009 @07:43:54
dzięki
~NataliaxD    04.08.2009 @07:34:55
ładne profilowe
_______
'bo zawsze mówię prawdę
nawet kiedy kłamię' .
~PinkyPinkee    03.08.2009 @19:57:37
za to fajne profilowe ;D
_______
( : d4J k0omcI4 pL0xxX : )

xD
www. pinkee .eu
~PinkyPinkee    03.08.2009 @19:57:12
=D
_______
( : d4J k0omcI4 pL0xxX : )

xD
www. pinkee .eu
~ElectricLady    03.08.2009 @19:39:44
a dziękuję i wzajemnie : D
-AnekPe    03.08.2009 @19:26:59
Co mało przekonywujące?
-AnekPe    03.08.2009 @19:24:34
Ostrość jest w środku
~czekoladoweniebo    03.08.2009 @19:07:38
dzięki wielkie
~botoxrulez    03.08.2009 @19:03:19
to miał być właśnie edwardo
_______
dużo się uczy,ćwiczy..
~lawendowa    03.08.2009 @18:59:00
dzięki!
~nikuula    03.08.2009 @18:39:18
o kurcze ;[[[[[
jutro dodasz ;-*
~nikuula    03.08.2009 @18:32:26
huehue;d
poobserwuje ;*
~nikuula    03.08.2009 @18:32:23
huehue;d
poobserwuje ;*
~empe1337    03.08.2009 @17:00:52
dzieki
~fluorescencja    03.08.2009 @16:14:36
dzieki za komentarze pozdrawiam
~sapphiree    03.08.2009 @12:44:32
dziękuję
_______
Fotografia jest jak seks - jeśli uczucia nie ma, to nawet technika nie pomaga
~maciekot    02.08.2009 @18:57:25
szukaj podobnie myślących , masz na to 101 lat ( i wiem co mówię)
~agneeessss    02.08.2009 @14:46:04
pokaz tate :P
_______
z lekka obłędnie.
~maciekot    02.08.2009 @14:37:05
dAnke poszukaj se fanklubu czemu tylo bd , regards
~agneeessss    02.08.2009 @14:12:51
ehh szkoda gadac,tyle rzeczy bym mogła zrobic gdyby ostrosc i pare innych przydatnych funkcji mi to umozliwiało.
_______
z lekka obłędnie.
~olkaking12    01.08.2009 @20:08:50
Dziękuję^^
Pozdro
_______
hello me... meet the real me
and my misfits way of life
-salamandra007    01.08.2009 @16:13:46
bite :D
~Fluoryt    01.08.2009 @15:57:33
Dzięki
_______
Nie dziękuj tylko oceń moje zdjęcia
~LittleAgu    31.07.2009 @14:11:23
dziekuje )
_______
zmuszona na krytyke...? ;]
~OTalkOShowOHostO    30.07.2009 @14:59:42
Dzięki za koment
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt